Grįžtamojo ryšio valdymas

Mes padėsime jums įvertinti turimos grįžtamojo ryšio sistemos efektyvumą ir suteiksime galimybę sužinoti kaip galima informaciją surinkti operatyviai, efektyviai, moderniai ir ekonomiškai.

Atsižvelgimas į darbuotojų, klientų ar tiekėjų nuomonę ir tiesioginė komunikacija su jais yra vienas iš pagrindinių verslo tobulinimo faktorių, kuris praktiškai nieko nekainuoja, tačiau suteikia neribotas galimybes.

Susisiekite su mumis ir mes pakonsultuosime kaip galite taupant kaštus turėti unikalią galimybę ne tik apklausti jums aktualius respondentus, bet ir tiesiogiai bendrauti su jais, net ir tuo atveju jei jie atsakė į klausimus anonimiškai.

 

Su “QuestBack” jūs galite stiprinti darbinius santykius ir priimti teisingesnius sprendimus įvairiose srityse, kaip pvz.:

  • personalo valdyme;
  • administravime;
  • pardavimo procese ir klientų aptarnavime;
  • rinkodaroje;
  • renginių organizavime;
  • tiesioginėje rinkodaroje;
  • ir t.t.