Slapto kliento (pirkėjo) tyrimai

Siekiant užtikrinti aukšto lygio klientų aptarnavimą reikia investuoti į personalo mokymus ir periodiškai tikrinti kaip taikomos įgytos žinios. Taip pat turi  būti tikrinama kaip darbuotojai atlieka savo pareigas. Nesvarbu ar tai būtų parduotuvėje pirkėjus pasitinkantis ir juos aptarnaujantis darbuotojas, ar biure esantis, ir tik su verslo klientais dirbantis, žmogus.

Slapto kliento (pirkėjo) tyrimo metu pagal išankstinį, su jumis suderintą, veiksmų planą ir scenarijų yra atliekami kontroliniai pirkimai parduotuvėje, telefonu arba internetu, bei vizitai į jūsų biurą. Slaptas klientas stebi aplinką ir tuo pačiu atlieka jam pavestą užduotį – įvertina iš anksto nustatytus aptarnavimo kriterijus: tvarką, personalo profesionalumą, reklaminės medžiagos išdėstymą, pardavimo procesą ir t.t.

Tai labai plačiai pasaulyje paplitęs metodas skirtas įvertinti turimų darbuotojų kompetenciją ir nustatyti jų tobulinimo planus. Juk šiais laikais, kai konkurencija prekėmis yra mažai efektyvi, pagrindinis konkurencinis pranašumas gali būti tik profesionalūs darbuotojai, kurie atsakingai atlieka savo pareigas ir sugeba valdyti net ir konfliktines situacijas.

Susisiekite su mumis ir kartu surasime jūsų situacijai tinkamiausią tyrimo variantą!